World Cup Hockey

ljumske är grain. Strain är ansträngning typ

Är det här rekord för 2 mans chat på Redcafe :lol:

Tyskland kan chocka kom ihåg Sverige-Vitryssland. Sverige är bättre ju bättre motståndet är.

Albanien Grekland 2-1 i paus...

Läste nånstans att de albanska spelarna hede blivit erbjudna en enorm summa om de vann mot Grekland...

Richter said:
Tyskland kan chocka kom ihåg Sverige-Vitryssland. Sverige är bättre ju bättre motståndet är.
Tjeckerna e på G nu efter att ha blivit utspelade i sin första match :p

Skall gå och lägga mig nu för jag måste upp tidigt imorrn, klockan är ju som sakt en timme mer hos mig...

CA 5 sidors 2 mans chatt är nog rekord grattis...

Vi kanske möts igen, i dubbel bemärkelse. :)

OMG.... don't understand a word of what you guys were saying..
Sweden vs. Czech... :nervous:

YESSSS>.. CANADA 3-1 RUSSIA!!!
Canada = first place in the N.AMerican pool :D

Richter said:
Nej du är inte välkommen Vesa hehe det beror på om du håller på Sverige eller Finland ;)

2000 nu fick skriv abstinens haha :D :p

Jag är Svensk men Vesa är mitt Finska alter ego. När jag vill vara en fyllbult med kniv loggar jag på som Vesa. Vågar knappt skriva nåt i er tråd förresten, ni verkar lite ... intima. Har ni utvecklat känslor för varandra mitt under matchen? ;) Fan vad skönt med målet i slutet hursomhelst, men nog måste Näslund & Foppa visa bättre spel om vi ska gå hela vägen. Och backarna... Kim Johnson ser ju fan i mig yr ut.

Vesa said:
Jag är Svensk men Vesa är mitt Finska alter ego. När jag vill vara en fyllbult med kniv loggar jag på som Vesa. Vågar knappt skriva nåt i er tråd förresten, ni verkar lite ... intima. Har ni utvecklat känslor för varandra mitt under matchen? ;) Fan vad skönt med målet i slutet hursomhelst, men nog måste Näslund & Foppa visa bättre spel om vi ska gå hela vägen. Och backarna... Kim Johnson ser ju fan i mig yr ut.

Fy fan lägg ner haha så "intima" är vi inte :nervous: Jo Foppa och Näslund måste bli bättre och det är inte Kim Johnsson det är fel på utan Daniel Tjärnqvist.

Vesa said:

I love this stuff. The only Swedish I know I learned from the Muppet Show...Oh da turkey isa humonga!

RedCanuck said:
I love this stuff. The only Swedish I know I learned from the Muppet Show...Oh da turkey isa humonga!

Hehe

RedCanuck said:
and i know polkagris and sill only..

Hehe I don't know French so I can't answer you guys in your own language ;)

Jacqueline_S said:

Now there's a good meal for ya! They actually sell polkagris and sill at Shea Stadium these days. No wonder them Mets suck when their fans are busy chewing weird SWedish treats.

Richter said:
Fy fan lägg ner haha så "intima" är vi inte :nervous: Jo Foppa och Näslund måste bli bättre och det är inte Kim Johnsson det är fel på utan Daniel Tjärnqvist.

:lol: Ja men jag måste ju låssas vara lite homofob om folk ska tro att jag är finne! ;) Tjärnqvist har jag alltid sett som lite underskattad tidigare, han spelar bra i NHL men har harvat i ett lag som inte har varit riktigt bra. Men han framstår mer och mer som en riktig sopa måste jag säga. Liksom Kim Johnson. Alfredsson är väl den av de stora namnen som har varit så pass bra som man har velat.

Vesa said:
:lol: Ja men jag måste ju låssas vara lite homofob om folk ska tro att jag är finne! ;) Tjärnqvist har jag alltid sett som lite underskattad tidigare, han spelar bra i NHL men har harvat i ett lag som inte har varit riktigt bra. Men han framstår mer och mer som en riktig sopa måste jag säga. Liksom Kim Johnson. Alfredsson är väl den av de stora namnen som har varit så pass bra som man har velat.

Förlåter dig den här gången haha. Johnsson har väl inte gjort nån lycklig, kort sagt hela försvaret har varit värdelöst.

Vesa said:
Vågar knappt skriva nåt i er tråd förresten, ni verkar lite ... intima. Har ni utvecklat känslor för varandra mitt under matchen? ;) .
:o :lol:

Vågar knappt skriva nåt i er tråd förresten

Man tackar för att du använder ordet "er". ;)

Vesa said:
Jag är Svensk men Vesa är mitt Finska alter ego. När jag vill vara en fyllbult med kniv loggar jag på som Vesa.
BTW vad loggar du in som när du vill vara en medel-Svensson då?

Snygg_kille _22?

Jacqueline_S said:

chef7.jpg

Vhee I meke-a zee polkagris und sill I leeke-a tu hefe-a it fur breekffest, loonch und deenner. Zeen veet vhet's lefft I leeke-a tu smeer it ell oofer my chest und roob it in veet a cheeckee.
Bork Bork Bork! ;)

very Ruud said:
BTW vad loggar du in som när du vill vara en medel-Svensson då?

Snygg_kille _22?

Nej, mitt medel-Svensson alias är Richter :)