Richter
Hairy big footed Swede
ljumske är grain. Strain är ansträngning typ
Richter said:Är det här rekord för 2 mans chat på Redcafe
very Ruud said:överansträngning men andra ord
skall vi komma överens om det?Richter said:ja, överansträngd ljumske är väl hans "halvskada"
Tjeckerna e på G nu efter att ha blivit utspelade i sin första matchRichter said:Tyskland kan chocka kom ihåg Sverige-Vitryssland. Sverige är bättre ju bättre motståndet är.
very Ruud said:Tjeckerna e på G nu efter att ha blivit utspelade i sin första match
I like the 2002 oneRedCanuck said:Looks like it should be on a teddy-bear. I like the '84 Canada Cup jersey.
AhmedDimwitson said:
Richter said:Nej du är inte välkommen Vesa hehe det beror på om du håller på Sverige eller Finland
2000 nu fick skriv abstinens haha
Vesa said:Jag är Svensk men Vesa är mitt Finska alter ego. När jag vill vara en fyllbult med kniv loggar jag på som Vesa. Vågar knappt skriva nåt i er tråd förresten, ni verkar lite ... intima. Har ni utvecklat känslor för varandra mitt under matchen? Fan vad skönt med målet i slutet hursomhelst, men nog måste Näslund & Foppa visa bättre spel om vi ska gå hela vägen. Och backarna... Kim Johnson ser ju fan i mig yr ut.
Vesa said:Jag är Svensk men Vesa är mitt Finska alter ego. När jag vill vara en fyllbult med kniv loggar jag på som Vesa. Vågar knappt skriva nåt i er tråd förresten, ni verkar lite ... intima. Har ni utvecklat känslor för varandra mitt under matchen? Fan vad skönt med målet i slutet hursomhelst, men nog måste Näslund & Foppa visa bättre spel om vi ska gå hela vägen. Och backarna... Kim Johnson ser ju fan i mig yr ut.
RedCanuck said:I love this stuff. The only Swedish I know I learned from the Muppet Show...Oh da turkey isa humonga!
and i know polkagris and sill only..RedCanuck said:I love this stuff. The only Swedish I know I learned from the Muppet Show...Oh da turkey isa humonga!
Jacqueline_S said:and i know polkagris and sill only..
Richter said:Fy fan lägg ner haha så "intima" är vi inte Jo Foppa och Näslund måste bli bättre och det är inte Kim Johnsson det är fel på utan Daniel Tjärnqvist.
Vesa said:Ja men jag måste ju låssas vara lite homofob om folk ska tro att jag är finne! Tjärnqvist har jag alltid sett som lite underskattad tidigare, han spelar bra i NHL men har harvat i ett lag som inte har varit riktigt bra. Men han framstår mer och mer som en riktig sopa måste jag säga. Liksom Kim Johnson. Alfredsson är väl den av de stora namnen som har varit så pass bra som man har velat.
Vesa said:Vågar knappt skriva nåt i er tråd förresten, ni verkar lite ... intima. Har ni utvecklat känslor för varandra mitt under matchen? .
Vågar knappt skriva nåt i er tråd förresten
BTW vad loggar du in som när du vill vara en medel-Svensson då?Vesa said:Jag är Svensk men Vesa är mitt Finska alter ego. När jag vill vara en fyllbult med kniv loggar jag på som Vesa.
Jacqueline_S said:and i know polkagris and sill only..
very Ruud said:BTW vad loggar du in som när du vill vara en medel-Svensson då?
Snygg_kille _22?
very Ruud said:BTW vad loggar du in som när du vill vara en medel-Svensson då?
Snygg_kille _22?
Vesa said:Nej, mitt medel-Svensson alias är Richter