World Cup Hockey

very Ruud said:
tommysalo.jpg

:p

Spelar fan hellre Salo just nu.

Jävla skitreklam mitt i matchen klassiskt tv3.

Richter said:
Jävla skitreklam mitt i matchen klassiskt tv3.
Har slutat titta på fotbollskväll sedan skit 3:an tog över...mycket pga reklamen :mad: :mad:

Jo Avspark är riktigt dåligt. Så äckligt amatörmässigt.

Fan klarar inte en vecka utan United match.

Richter said:
Jo Avspark är riktigt dåligt. Så äckligt amatörmässigt.
Hatar oxå detta med att de skall vara tvugna att analysera sönder varige match :mad:
+ jämför Rit-Olas kartor med hyséns och nordahls... :lol: :lol: skrattretande

Richter said:
Fan klarar inte en vecka utan United match.
Samma här......fast uppehållet kunde inte ha kommit lägligare med tanke på alla skador...

very Ruud said:
Hatar oxå detta med att de skall vara tvugna att analysera sönder varige match :mad:
+ jämför Rit-Olas kartor med hyséns och nordahls... :lol: :lol: skrattretande

Rit Ola är ju också jobbig, svenska fotbolls analytiker är ju inget vidare.

Richter said:
Hehe jo lite kul är det ju.
mitt förtroende för honom försvann när han tyckte att domaren gjorde rätt som friade sahas straffsituation borta mot fulham, du minns.

very Ruud said:
mitt förtroende för honom försvann när han tyckte att domaren gjorde rätt som friade sahas straffsituation borta mot fulham, du minns.

Kommer inte ihåg exakt det var ett tag sen.

very Ruud said:
Så han är de?

Ja är nästan 100% på att han har erkänt det i tv sändning förut och har även läst det. 2-0 till Sverige Zlatan

Tror att den kommer att se ut så här...

"Faaan, 5 baljor nu måste Salo in" :smirk:

Näslund ser riktigt seg ut, Foppa likaså. Vad fan är det med dem, de ska prestera bättre! Sundin hatar finnar och spelar alltid bra mot dem, Holmström är en hjälte. Men Svenskarna har för få toppar ikväll, tror inte det räcker hela vägen. Jokinen har för övrigt blivit en otroligt bra spelare under tiden i NHL.