Richter said:in med Lundqvist från läktarn
Richter said:in med Lundqvist från läktarn
very Ruud said:
tack för tippsetRichter said:Hehe ok gör bara en ny hotmail som du bara använder en gång. Har gjort så flera gånger.
Har slutat titta på fotbollskväll sedan skit 3:an tog över...mycket pga reklamenRichter said:Jävla skitreklam mitt i matchen klassiskt tv3.
Inte för migRichter said:Sverige-Malta snart svårt kanal val
very Ruud said:Inte för mig
Hatar oxå detta med att de skall vara tvugna att analysera sönder varige matchRichter said:Jo Avspark är riktigt dåligt. Så äckligt amatörmässigt.
Samma här......fast uppehållet kunde inte ha kommit lägligare med tanke på alla skador...Richter said:Fan klarar inte en vecka utan United match.
very Ruud said:Hatar oxå detta med att de skall vara tvugna att analysera sönder varige match
+ jämför Rit-Olas kartor med hyséns och nordahls... skrattretande
ända jag gillar med honom är då har ritar...Richter said:Rit Ola är ju också jobbig, svenska fotbolls analytiker är ju inget vidare.
very Ruud said:ända jag gillar med honom är då har ritar...
mitt förtroende för honom försvann när han tyckte att domaren gjorde rätt som friade sahas straffsituation borta mot fulham, du minns.Richter said:Hehe jo lite kul är det ju.
very Ruud said:mitt förtroende för honom försvann när han tyckte att domaren gjorde rätt som friade sahas straffsituation borta mot fulham, du minns.
Så han är de?Richter said:Ok Ola är väl Arsenal fan också.
very Ruud said:Så han är de?
very Ruud said:tur att hockey matchen lever iaf